lauantai 19. lokakuuta 2013

Arctips

Kännykän kautta huutelen täältä, hei. Ollaan viettämässä viikonloppua mun vanhempien luona. Täällä on hirveesti lunta! Sen nyt ei varsinaisesti pitäisi varmaan olla mikään uutispommi, mutta koska kotona maahan ei tainnut sataa yhtäkään lumihiutaletta, olen varustautunut viikonloppuun kätevästi matalavartisilla tennareilla. Täällä mua odotti kuitenkin siskon ja veljen hankkima yhdistetty synttäri- ja joululahja, joka kätevästi ratkaisi tämän ongelman. Olen himoinnut noita täällä entisellä kotipaikkakunnalla valmistettuja Arctips-huopikkaita siitä lähtien, kun ne tulivat markkinoille. Ja nyt semmoiset sain, vielä just oikean värisenäkin.

6 kommenttia:

  1. Hyvää kannattaa aina odottaa! :)
    Noi on kyllä ihan mielettömän hienot.
    Mä odotan vielä omien nahkapieksujeni kanssa sitä, että pihamaan lätäköt jäätyvät ihan oikeasti pohjaa myöten. Tosin tänään ekaa kertaa tänä syksynä lumi- ja raekuurossa kivikovaksi jäätyneellä kentällä ratsastaessani totesin, että olis ihan kiva, jos se talvi ei ihan vielä tulis...huoh.
    -Ellu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, sitä jotenkin aina puolessa vuodessa unohtaa, että miten kylmä on jo nollassa asteessa... Mutta kengät on kyllä superupeat!

      Poista
  2. Ooo, onpa hienot! Minäkin haluun...!

    VastaaPoista
  3. Upeat! Ovatko kuinka lämpimät, kyselee nimimerkki viluvarvas ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Palaan tähän kun ulkona tulee oikeasti kylmä!

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...